۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
سرنوشت روز دوم تعطیلی هفتگی

حسین گودرزی: تعیین روز دوم تعطیلات دو روز آخرهفته به کمیسیون اجتماعی مجلس واگذار شده است.

فردای‌اقتصاد: حسین گودرزی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با «فردای‌ اقتصاد» از تعیین روز دوم تعطیلات دو روز آخرهفته توسط کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد و گفت: قرار است در نخستین جلسه کمیسیون اجتماعی دو پیشنهاد بررسی و یکی از آنها تصویب شود و به عنوان نظر کمیسیون اجتماعی در صحن علنی اعلام‌ شود.

 به گفته گودرزی، کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی پنج‌شنبه‌ها موافق بود اما پیشنهاد مُراعایِ (نگه‌داشتن) این موضوع و واگذاری تعیین روز بر عهده دولت هم، در صحن علنی مطرح شد و در تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته نمایندگان در تصویب کلیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات‌کشوری بر تصریح روز تعطیلی اصرار داشتند.

 سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به دلیل اهمیت تعطیلی دو روز آخرهفته و نگرانی ناشی از کنار گذاشتن این موضوع و طرح مباحثی مانند تعطیلی شنبه‌ها، شور دوم بررسی این لایحه به کمیسیون اجتماعی محول شده است و احتمالا هفته آینده جزییات این لایحه  در کمیسیون بررسی خواهد شد.

به‌گزارش «فردای اقتصاد» و با استناد به دستورکار این هفته مجلس، نخستین اولویت مجلس در جلسه علنی فردا بررسی لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است.

گودرزی با بیان اینکه هنوز کمیسیون اجتماعی مجلس جلسه‌ای برای تعیین تکلیف روز دوم تعطیلی آخرهفته برگزار نکرده است از تغییر دستور کار مجلس خبرداد.

وی همچنین از برگزاری نخستین نشست مشترک دولت و مجلس خبر داد که قرار است فردا عصر (یکشنبه) برگزار و در خصوص تعطیلی دو روز آخرهفته هم مذاکره شود.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار