۵ نکته برای اداره یک کسب‌وکار کوچک

چگونه شرکت کوچکمان را به موفقیت برسانیم؟
۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
۵ نکته برای اداره یک کسب‌وکار کوچک

از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰، تعداد مشاغل کوچک در ایالات متحده به ۲۴.۲٪ افزایش یافته است. امروزه، این کسب‌وکارها به رشد خود ادامه می‌دهند و مالکیت کسب‌وکار در ایالات متحده به حدود ۳۳.۲ میلیون نفر در سال ۲۰۲۲ می‌رسد.

فردای اقتصاد: حفظ یک کسب‌وکار کوچک کار ساده‌ای نیست - و مالکان هنوز با چالش‌هایی روبرو هستند.نقش یک صاحب کسب‌وکار همچنان با تکامل اقتصاد و انتظارات مشتریان تغییر می‌کند. راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک عزم، فداکاری و زمان می‌طلبد تا به اوج برسد.

چند نکته می‌تواند به صاحبان مشاغل کمک کند تا در مسیر خود باقی بمانند - مهم نیست دنیا چه جهتی را در پیش می‌گیرد.

۱. سطح بهره‌وری را بالا نگه دارید.

بهره‌وری همواره یکی از عناصر مهم توسعه و رشد یک شرکت بوده است.

۲. خطرات شرکت خود را ارزیابی کنید.

مراقبت در برابر خطرات خاصی که ممکن است شرکت شما را به خطر بیندازد، می‌تواند یک نجات‌دهنده باشد، و این خطرات به اشکال مختلف، از خرابی تجهیزات گرفته تا آسیب اموال، وجود دارند. این ریسک‌ها نیز بسته به ماهیت کسب‌وکار شما می‌توانند تغییر کنند.

۳. یک شبکه قوی بسازید.

حفظ یک جامعه پشتیبان می‌تواند شهرت شرکت شما را افزایش دهد و حتی کسب و کار شما را تقویت کند.

۴. از الزامات قانونی مطلع باشید.

برای هر کسب و کار کوچک، الزامات قانونی می‌تواند خسته‌کننده باشد، اما این فرآیندها برای اداره یک کسب و کار مهم هستند. الزاماتی مانند اسناد امنیت سایبری به کسب و کار شما اجازه می‌دهد تا در عین کاهش نگرانی‌های قانونی بالقوه کار کند و رشد کند.

۵. مطمئن شوید که یک برنامه حفاظتی قدرتمند دارید.

بیمه شدن شرکت شما آخرین قطعه از پازل کسب و کارهای کوچک است. به بیمه به عنوان چسبی فکر کنید که شرکت شما را به هم متصل می‌کند. هنگامی که یک برنامه حفاظتی دارید، می‌تواند به شما این امکان را بدهد که دوباره به موفقیت شرکت خود اطمینان بیشتری داشته باشید.

منبع: اینسایدر

مترجم: شادی آذری حمیدیان

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار