۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
ادعای جنجالی مدیر استقلال درباره حسینی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از مسئولان وزارت ورزش خواست به موضوع پرداخت بدهی آندره آ استراماچونی ملی نگاه شود تا این باشگاه بتواند بحران پیش رو را پشت سر بگذارد.

محمد مومنی درباره جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال، مشکلات مالی این باشگاه و دیگر مسائل مربوط به آبی‌پوشان صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

خبرهایی منتشر شد که شما به همراه برخی از اعضای هیات مدیره و دیگر مدیران استقلال در زمان مدیریت آجورلو حواله خودروی شاسی بلند دیگنیتی گرفته بودید...

به ما مفت ندادند و پولش را قانوناً و شرعاً پرداخت کرده و از هیچ رانتی استفاده نکردیم یا به کسی فشاری نیاوردیم. اگر پولش را نمی‌دادیم حق انتقاد وجود داشت. آن زمان پول بیشتری پرداخت کردیم در صورتی که الان قیمت آن خودرو پایین آمده است. به فتح‌الله‌زاده گفتم با دلار ۳۲ هزار تومانی خریداری کردیم و اگر همان پول را به من بدهید، خودرو را پس می‌دهم. اگر قرار بود مشکل باشگاه حل شود خودروی خود را می‌دادم!

 آیا شما در مصاحبه‌ای مدعی شده بودید علیرضا بیرانوند باید جای سیدحسین حسینی در بازی با آمریکا بازی می‌کرد؟

من سؤال کردم آیا بیرانوند بهتر از حسینی بود که در بازی با آمریکا درون دروازه ایستاد؟ من سؤال کردم اما به جای علامت سوال، نقطه گذاشتند. این کار شیطنت بود. اتفاقاً بر این نظر بودم که اگر حسینی مقابل آمریکا بازی می‌کرد، آن گل را نمی‌خوردیم. بیرانوند از فیزیکی به خاطر بینی‌اش دچار مشکل شده بود و از نظر ذهنی مشکل داشت و شاید به فکر بینی‌اش بود. محوطه شش قدم برای گلر است و باید قبل از گل آمریکا بیرانوند توپ را جمع می‌کرد. اگر بالا می‌رفتیم آن موقع کی‌روش تصمیم می‌گرفت که با توجه به بهبودی بیرانوند، او گزینه مناسبی برای قرار گرفتن درون دروازه است یا حسینی.

منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها