۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
افشاگری نکونام درباره نرفتن به تیم ملی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید به زودی درباره اتفاقاتی که منجر به جدایی او از تیم ملی در دبی شد، با مردم صحبت می‌کند.

نکونام در پاسخ به این سؤال که چرا در حرف‌های آقای تاج نسبت به حضور شما در تیم ملی تناقض وجود دارد و برخلاف قبل شما الان حتی جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی نیستید؟ گفت: این مدت ارتباطی نبود و هیچ صحبتی با من نشد و صحبت‌ها شفاف بین مدیرعامل باشگاه فولاد و رئیس فدراسیون بود.

باید بگویم با افتخار تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم و باشگاه اجازه نداد که به جام جهانی بروم و اصلاً هم نمی‌رفتم، چه بخواهم گزینه باشم چه نباشم. اما قطعاً یک روز به زودی جوابی خواهم داد تا فقط مردم بدانند. چون نمی‌شود یکطرفه به قاضی رفت.

اگر درباره اتفاقات دبی که از تیم ملی جدا شدم بگویم، مردم همه چیز را متوجه می‌شوند. البته الان صبرم زیاد است اما به زودی شفاف‌ می‌گویم تا همه چیز مشخص شود. برای تاج احترام قائلم اما باید صادقانه صحبت کنیم. همیشه بین من و او احترام وجود داشته است اما صحبت‌هایش یکطرفه بود. همچنین باید بگویم ما در فوتبال ایران برنامه نداریم و نخواهد بود. حتی برای فردا هم برنامه‌ای نیست چه برسد برای شش ماه دیگر.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها