برنامه کامل زنگ پایان ۱ بهمن ۱۴۰۱

بی‌محلی بورس به رشد دلار

همراه با احسان حریرچی کارشناس ارشد بازار سرمایه
۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
بی‌محلی بورس به رشد دلار

شاخص کل بازار سهام امروز افت ۱.۸۷ درصدی را به ثبت رساند و در ارتفاع ۱.۶۵۷ میلیون واحدی قرار گرفت. بازار سهام رویکردی منفی را از خود نسبت به گزارش‌های ۹ماهه شرکت‌ها به نمایش گذاشت.

شاخص کل بازار سهام امروز افت ۱.۸۷ درصدی را به ثبت رساند و در ارتفاع ۱.۶۵۷ میلیون واحدی قرار گرفت. بازار سهام رویکردی منفی را از خود نسبت به گزارش‌های ۹ماهه شرکت‌ها به نمایش گذاشت. شاخص کل هم‌وزن هم که نماینده سهام کوچکتر است امروز ریزشی بود و ۰.۸۱ درصد افت پیدا کرد.

ارزش معاملات خرد سهام و حق تقدم نیز به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید که عدد مطلوب برای روز منفی بورس محسوب می‌شود. از این میان شاهد خروج پول ۸۵۹ میلیارد تومانی سرمایه حقیقی از کلیت بازار سهام و صندوق‌های سهامی بودیم.

در بخش اول برنامه امروز همراه با احسان حریرچی، کارشناس ارشد بازار سرمایه به بررسی گزارشات ۹ ماهه منتشر شده در سامانه کدال پرداخته شد و صنایعی همچون پتروشیمی‌ها، فلزات اساسی و خودرویی‌ها مورد بررسی قرار گرفت. وی در ادامه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود در بازار سرمایه اشاره داشت و صنایع و نمادهایی که می‌توانند در یک سال آتی بازدهی بالاتر از دلار را نصیب سرمایه‌گذاران کنند را برشمارد.

در بخش دوم این برنامه، تحریریه فردای اقتصاد به تشریح مهم‌ترین اتفاقات و اخبار بازارهای سرمایه‌گذاری پرداخت و عملکرد هر کدام از بازارها را مورد تشریح قرار داد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین ویدیوها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها