برنامه کامل زنگ پایان ۳ بهمن ۱۴۰۱

پیش بینی مسیر بورس با صعود دلار

همراه با سلمان نصیرزاده کارشناس بازار سرمایه
۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
پیش بینی مسیر بورس با صعود دلار

بورس امروز در حالی که در ابتدا روندی مثبت در پیش گرفته بود و نماگرها در حال افزایش بودند، به یکباره تغییر جهت داد و شاخص‌ها بخش عمده‌ای از رشد روزانه خود را پس گرفتند.

بورس امروز در حالی که در ابتدا روندی مثبت در پیش گرفته بود و نماگرها در حال افزایش بودند، به یکباره تغییر جهت داد و شاخص‌ها بخش عمده‌ای از رشد روزانه خود را پس گرفتند. شاخص کل بورس در انتهای بازار امروز رشد تنها ۰.۰۶ را تجربه کرد و به نزدیکی محدوده ۱.۶۵۴ میلیون واحدی رسید و شاخص هم‌وزن نیز با رشد ۰.۵۳ همراه شد تا بخش عمده‌ای از صنایع و سهام با رنگ سرخ مواجه شوند. ارزش معاملات طی بازار امروز عدد ۱۰۰۶۹ میلیارد تومان را به ثبت رساند و شاهد خروج پول ۴۵۸ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی بودیم.

شورای رقابت طی نامه‌ای به رئیس سازمان بورس از غیرمجاز بودن عرضه خودرهای خانواده دنا، پژو ۲۰۷ و شاهین در بورس کالا به دلیل انحصاری بودن این محصولات خبر داد که با واکنش تند سازمان و شورای عالی بورس و همچنین وزیر اقتصاد مواجه شد. دلار در بازار آزاد طی روز جاری کار خود را با کاهش به میانه کانال ۴۴ هزار تومان آغاز کرد اما به مرور با روندی افزایشی همراه شد و بار دیگر به ۴۵ هزار تومان رسیده است. بازارهای جهانی در شروع هفته میلادی جدید روندی متعادل و منفی را در پیش گرفته‌اند. نفت در میانه کانال ۸۷ دلاری قرار دارد، طلا به حوالی ۱۹۲۰ دلار رسیده است و مس نیز در آخرین معاملات خود در محدوده ۹۳۴۰ دلار قیمت خورد.

در زنگ پایان امروز همراه با سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه، به ترسیم مسیر آینده بورس توسط پارامترهای کلان پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین ویدیوها