۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
فروش کالاها با ۳۰ درصد تخفیف تا کی ادامه دارد + جزئیات

سخنگوی دولت گفت: حضور باشکوه مردم همیشه انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان مجددی از ایستادگی همیشگی مردم برابر توطئه‌های خارجی بود.

ایسنا: علی بهادری جهرمی در ابتدای این نشست با گرامیداشت ایام دهه فجر و ماه رجب و شعبان، اظهار کرد: حضور باشکوه مردم همیشه انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان مجددی از ایستادگی همیشگی مردم برابر توطئه‌های خارجی بود که آنان هروقت احساس کنند استقلال و تمامیت ارضی کشور از سوی دشمن می‌خواهد زیر سوال برود در صحنه می‌آیند و همه را شگفت زده می‌کنند.

اجرای طرح ۳۰ درصد تخفیف ۳۴ قلم کالای اساسی تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

وی در پاسخ به پرسشی درباره ثابت نگهداشتن قیمت کالاهای اساسی و روند ارزان کردن این کالاها در آستانه سال جدید، اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار تدابیری برای نظارت‌های دقیق‌تر و گسترده‌تر و نیز پیگیری گزارش شکایات اتخاذ کرده و از همین حالا هم این روند در حال انجام است. ستاد تنظیم بازار هیچگونه افزایش قیمت غیرمنطقی را تایید نمی‌کند.

بهادری جهرمی یادآور شد: طرح ۳۰ درصد تخفیف ۳۴ قلم کالای اساسی نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از ابتدای دهه فجر آغاز شده است و تا پایان ماه رمضان ادامه می‌یابد تا قیمت کالاهای اساسی حفظ شود.

بسته وحدت آفرین ایرانیان خارج از کشور را هم شامل می‌شود

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسش ایسنا درباره جزییات بسته وحدت‌آفرین دولت به ویژه برای ایرانیان خارج از کشور، اظهار کرد: در امتداد مسیری که مقام معظم رهبری روشن کردند و عفوی که در حوزه قضایی صورت گرفت، دولت هم خود را مکلف می‌داند که همین مسیر را در مجموعه دستگاه‌های اجرایی کشور طی کند.

بهادری جهرمی یادآور شد: در این زمینه به ویژه برای ایرانیان خارج از کشور هم بسته وحدت‌آفرینی در نظر گرفته شده که به تسهیل بازگشت یا فعالیت ایرانیان خارج از کشور - حتی آنانی که بعضاً خطاهایی مرتکب شده‌اند - می‌تواند منجر شود.

وی تاکید کرد: همچنین در حوزه تخلفاتی که در امتداد جرایم در حوزه‌های عمومی ممکن است در حوزه‌های صنفی رخ دهد؛ مثلاً در حوزه‌های دانشگاهی، هنری و ورزشی، در امتداد همان نگاه رهبری با این تفکیک که در حوزه‌های سازماندهی‌شده و متصل به شبکه‌های برانداز خارجی با کسانی که سهوی، خطایی و اشتباهی داشته‌اند و به این اشتباه هم واقف شده و آمادگی برای بازگشت به آغوش ملت دارند، دولت بسته‌ای را آماده کرده که بزودی به وزرا ابلاغ می‌کند و پس از ابلاغ هم رسانه‌ای خواهد شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها