۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
آخرین خبر در مورد افزایش قیمت بنزین + جزییات

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد که نه دولت و نه مجلس هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند.

 تسنیم: علی اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره آخرین گمانه زنی‌ها برای افزایش قیمت بنزین گفت: افزایش قیمت بنزین باید در لایحه بودجه ۱۴۰۲ مطرح شود که این اتفاق نیفتاده است و بر همین اساس، نه دولت و نه مجلس، اصلاً برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند و تا کنون هم هیچ مصوبه‌ای و ابلاغیه‌ای و قانونی در این ارتباط صادر نشده است.

نژاد علی خاطرنشان کرد: اصلاً صحبتی هم در ارتباط با افزایش قیمت بنزین مطرح نبوده و من تعجب می‌کنم که این مباحث، چطور در فضای مجازی برای تشویش اذهان عمومی گسترش پیدا می‌کند؟

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر اینکه اگر موضوع افزایش قیمت بنزین مطرح باشد حتماً با مردم در میان گذاشته خواهد شد، تصریح کرد: ما معتقد به اطلاع رسانی شفاف به مردم هستیم.

نژاد علی از مردم خواست، مصرف بنزین را به صورت ویژه، مدیریت کنند تا استفاده بی‌رویه سوخت در کشور کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به الزام قانون بودجه ۱۴۰۲ برای استفاده از کارت‌های سوخت شخصی تأکید کرد: از مردم می‌خواهیم فقط با کارت‌های سوخت شخصی خودشان، برای سوختگیری اقدام کنند.

علی نژاد تصریح کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به دنبال فرهنگ‌سازی استفاده از کارت‌های سوخت شخصی است و مردم هم اطمینان داشته باشند که به میزان مورد نیاز، سهمیه و اعتبار در درون کارت‌های هوشمند سوختشان موجود است.

وی افزود: مردم در صورت مشاهده تخلف در جایگاه‌ها با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها