۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
ماجرای پیشنهاد میلیاردی برای مربی پرسپولیس

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به شایعه حضور اسکوچیچ در پرسپولیس در فصل آینده و همچنین پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی یک باشگاه به یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد.

تسنیم: محمد محمدی پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان اظهارکرد: خدا را شکر سال جدید سال خوبی برای تیم ما بوده است و نتایج خوبی گرفتیم. امیدواریم که این روند ادامه‌دار باشد و در انتها به قهرمانی منجر شود.

وی در واکنش به این موضوع که بارگذاری مدارک مجوز حرفه‌ای باشگاه در چه شرایطی قرار دارد، گفت: تمام مدارکی را که نیاز بود در زمان تعیین‌شده بارگذاری کردیم، اما اینکه در نهایت چه اتفاقی می‌افتد را نمی‌دانیم. یکسری موارد در اختیار ما نیست، مثل مجموعه ورزشی آزادی و مالکیت تیم که نیاز به زمان دارد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شنیده شده ورزشگاه امام رضا (ع) برای پرسپولیس معرفی شده است، تصریح کرد: خیر. همیشه استقلال و پرسپولیس و تیم ملی مجموعه آزادی را به‌عنوان ورزشگاه میزبان بازی‌های‌شان معرفی می‌کنند.

محمدی درباره اینکه پرسپولیس بدهی قطعی دارد یا خیر هم خاطرنشان کرد: ما دیگر هیچ بدهی نداریم و تمام بدهی‌ها را تسویه کردیم. امیدواریم که امسال هیچ مشکلی نداشته باشیم.

وی راجع به اینکه سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده است درباره باشگاه پرسپولیس هم شفاف‌سازی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: همانطور که رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد، تمام برداشت‌ها و اتفاقات مالی پرسپولیس تحت نظر کمیته مصارف بوده و بدون اجازه پولی برداشت نشده است.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط تیم‌های پایه این باشگاه نیز خاطر نشان کرد: خدا را شکر عملکرد باشگاه در این بخش خوب بوده است و طبق برنامه سه سال‌های که داشتیم اتفاقات خوبی افتاده است. ما امسال تقریباً ۱۱ بازیکنان امیدمان برای‌شان کارت صادر شده و در فهرست ۱۸ نفره تیم هم قرار گرفتند.

محمدی در واکنش به شایعه‌ پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی یک باشگاه برای فصل آینده به یحیی گل‌محمدی گفت: این مسائل پیش می‌آید، گل‌محمدی سرمربی تیم ماست و جزو مربیان خوب لیگ. طبیعتاً این شایعات و صحبت‌ها همیشه هست. او سرمربی تیم ماست و سال آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارد. هم خودش علاقه‌مند به ادامه همکاری است و هم باشگاه دوست دارد که او به کارش در پرسپولیس ادامه دهد.

وی در مورد اینکه صحبت‌هایی مطرح شده برای راه‌اندازی تیم بانوان پرسپولیس، تصریح کرد: فعلاً چنین صحبتی مطرح نشده و جزو الزامات AFC برای امسال نیست.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس راجع به اینکه یک طلبکار قدیمی از باشگاه شکایت کرده است، خاطر نشان کرد: از این طلبکارها زیاد هستند و هر دفعه یک طلبکار جدید می‌بینیم و شکایت می‌کند و متأسفانه حساب‌ها را می‌بندند. سال‌های زیاد گذشته است و پیگیری نشده و رقم‌ها زیاد شده است. دوستان حقوقی ما در حال مذاکره هستند و امیدواریم که این مشکلات هم زودتر برطرف شود.

محمدی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «امسال اگر پرسپولیس قهرمان نشود، دومین سالی است که گل‌محمدی موفقیتی نداشته است. با این اوصاف آینده او به خطر نمی‌افتد؟»، یادآور شد: ما خوش‌بین هستیم و ان‌شاءالله قهرمان می‌شویم.

وی درباره اینکه شایعه‌ای مطرح شده است برای حضور اسکوچیچ در پرسپولیس در فصل آینده، گفت: خودتان می‌گویید شایعه است.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره گرفتن طلب این باشگاه از AFC تأکید کرد: ما امیدواریم طلب‌مان از AFC را بگیریم و نامه‌نگاری‌ها شده است که با رفع تحریم‌ها و حل مشکلات هم تیم ملی پولش را بگیرد و هم پرسپولیس.

محمدی درباره پرداختی‌ها به تیم‌های پایه پرسپولیس اظهارکرد: بعد از تعطیلات عید درصد پرداختی‌ها به تیم‌های پایه را بالا بردیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها