۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
لزوم توسعه همکاری های سازنده ورق خودرو و بانک رفاه کارگران

مدیر امورشعب بانک رفاه کارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه همکاری ها و تعاملات مالی با شرکت های مولد و پیشرو، برنامه اصلی این بانک است.

به گزارش فردای اقتصاد و به نقل از روابط عمومی ورق خودروچهارمحال و بختیاری، مدیر امورشعب بانک رفاه کارگران استان چهارمحال و بختیاری به همراه تنی چند از مدیران این بانک طی نشستی با مدیر عامل ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در مورد  توسعه همکاری ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو ابراز در نشست یاد شده، تاکید کرد: تعاملات مثبت وهمکاری های سازنده شرکت ورق خودرو و بانک رفاه کارگران توسعه یابد.

فرهاد گودرزی مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست، تعاملات مالی با شرکت های صاحب نام، مولد و تاثیرگذار دراقتصاددر راستای توسعه صنعت و اقتصاد کشور را از برنامه های اساسی و بنیادین مدیریت بانک رفاه کارگران عنوان کرد وافزود: این بانک معتقد است که رشد تولید و مهار تورم که درسال جدید ازسوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرارگرفته، بدون تعاملات مثبت سیستم بانکی امکان پذیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: همکاری با مجموعه های موفق انگیزه ای دوچندان رابرای  توسعه و گسترش همکاری ها ایجاد می کند  و بانک رفاه برای توسعه همکاری ها وتعاملات هرچه با شرکت ورق خودرو آمادگی کامل  دارد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha