برنامه کامل بورسان ۰۸ خرداد ۱۴۰۲

واکاوی دو روی متفاوت بورس تهران

پوریا بختیاری، کارشناس اقتصادی و سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه
۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
واکاوی دو روی متفاوت بورس تهران

بورس تهران امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که روز گذشته نماگرهای اصلی تالار شیشه‌ای کاهشی بیش از ۲ و ۳ درصدی را تجربه کرده بودند. با این حال اما جمع‌آوری صف‌های فروش در دقایق پایانی بازار دیروز موجب شد تا بورس امروز با امید بیشتری به روند صعودی کار خود را آغاز کنند.

فردای اقتصاد: بورس تهران امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که روز گذشته نماگرهای اصلی تالار شیشه‌ای کاهشی بیش از ۲ و ۳ درصدی را تجربه کرده بودند. با این حال اما جمع‌آوری صف‌های فروش در دقایق پایانی بازار دیروز موجب شد تا بورس امروز با امید بیشتری به روند صعودی کار خود را آغاز کنند که شاهد این اتفاق نیز بودیم اما با این حال روند متعادلی که در روزهای قبل‌تر نیز شاهد آن بودیم، ادامه داشت. شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری کار خود را با یک افزایش ۰.۸۱ درصدی به پایان رساند و به محدوده ۲.۲۷۵ میلیون واحدی رسید و در سمت دیگر شاخص توانست با ثبت عملکردی نسبتا بهتر، رشد ۱.۱۴ درصدی را تجربه کند. ارزش معاملات خرد سهام طی معاملات روز جاری عدد ۷۷۴۷ میلیارد تومان را به ثبت رساند و پس از خروج پول سنگین در بازار روز گذشته، شاهد ورود پول ۵۶ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی به چرخه سهام بودیم.

در بخش اول برنامه امروز همراه با پوریا بختیاری، کارشناس اقتصادی، به بررسی سیاه و سفید رکوردشکنی‌های تورم برای بورس تهران پرداختیم.

در بخش دوم برنامه نیز همراه با سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی شرایط کنونی بورس تهران و ارائه چشم‌انداز آن پرداخت.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن پیرسول IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    مثل همیشه عالی هستین
  • علی رزم آرا IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    عالی بود