برنامه کامل خط سود ۱۱ تیر ۱۴۰۲

چشم‌انداز عملیات و سودآوری تاصیکو

با محسن بهزادی، سرپرست مدیریت تامین مالی و سبد سهام شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین و سالار محبی، کارشناس صنایع فلزی و معدنی
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
چشم‌انداز عملیات و سودآوری تاصیکو

در این برنامه از سری برنامه‌های خط سود، همراه با محسن بهزادی، سرپرست مدیریت تامین مالی و سبد سهام شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین و سالار محبی، کارشناس صنایع فلزی و معدنی، به بررسی چشم‌انداز تاصیکو از منظر عملیات و سودآوری پرداختیم.

فردای اقتصاد: در این برنامه از سری برنامه‌های خط سود، همراه با محسن بهزادی، سرپرست مدیریت تامین مالی و سبد سهام شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین و سالار محبی، کارشناس صنایع فلزی و معدنی، به بررسی چشم‌انداز تاصیکو از منظر عملیات و سودآوری پرداختیم.

محبی در ابتدای برنامه به تشریح آخرین وضعیت عملیاتی و سودآوری این شرکت پرداخت و از نگاه کارشناسی و بازار سرمایه آن را مورد بررسی قرار داد. در ادامه نیز محسن بهزادی، به جزئیات آخرین تحولات و اقدامات صورت گرفته در این شرکت، پروژه‌های در دست اجرا، چشم‌انداز طرح‌های توسعه و سودآوری تاصیکو پرداخت و توضیحات کاملی در این رابطه ارائه کرد.

بهزادی در این گفتگو در رابطه با مسائلی همچون جایگاه تاصیکو در صنعت، وجه تمایز و مزیت رقابتی، زمان دستیابی به ظرفیت تولید ۵ تن طلا و چالش‌های پیش روی این موضوع، آخرین وضعیت از پروژه طلای کردستان، بررسی شرکت‌های پرتفوی سرمایه‌گذاری تاصیکو و... نکات قابل توجهی را ارئه کرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار