۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
نظر رئیس مجلس درباره استیضاح وزیر کشور

نظر قالیباف درباره استیضاح وزیر کشور /به مصلحت کشور نمی‌دانم و برای حل‌وفصل آن تلاش می‌کنم؛ اما نمی‌توانم خلاف آیین‌نامه آن را اعلام وصول نکنم

صداوسیما: قالیباف اظهار داشت: من به‌عنوان یک نماینده و رئیس مجلس رأی و حرف خودم این است که تحت شرایط حال حاضر در آستانهٔ انتخابات استیضاح وزیر کشور را به مصلحت کشور نمی‌دانم و همین الآن هم برای حل‌وفصل آن تلاش می‌کنم. از آقای وحیدی بپرسید، ایشان تأیید می‌کنند.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در دانشگاه علامه طباطبایی، ۱۴۰۲/۵/۲۶: موضوع معاون سیاسی تنها یکی از موضوعات استیضاح وزیر کشور بود. این انتقاد از سوی نمایندگان به من وارد شد که چرا در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه طرح استیضاح وزیر کشور اعلام وصول نشد.

با خدای خود عهد بسته‌ام اکنون که مجموعه قوه قضائیه، دولت و مجلس در جبهه انقلاب قرار داریم، باید بدون اختلاف به کارهای مهم امروز بپردازیم.

من به‌عنوان یک نماینده و رئیس مجلس رأی و حرف خودم این است که تحت شرایط حال حاضر در آستانهٔ انتخابات استیضاح وزیر کشور را به مصلحت کشور نمی‌دانم و همین الآن هم برای حل‌وفصل آن تلاش می‌کنم. از آقای وحیدی بپرسید، ایشان تأیید می‌کنند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها