۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
چراغ بورس‌ها چند ساعت در روز روشن است؟

بررسی ساعت کاری روزانه ۲۴ بورس‌ در مناطق مختلف جهان نشان می‌دهد که میانگین ساعت معاملاتی در این بازارها، بیش از ۶ساعت است.

فردای اقتصاد: زمان جلسات معاملاتی فرابورس از امروز (شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱) نیم ساعت افزایش یافت. به این ترتیب از این پس دادوستدها در بازارهای اول، دوم و پایه فرابورس از ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت تا چراغ این بازار هر روز ۴ ساعت روشن باشد. آخرین افزایش ساعت معاملات مربوط به دوران ریاست علی صالح آبادی در سازمان بورس بود که طی آن معاملات با نیم ساعت افزایش تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر ادامه پیدا می‌کرد.

در این میان بررسی ساعت کاری روزانه ۲۴ بورس‌ خارجی در مناطق مختلف جهان نشان می‌دهد که میانگین ساعت معاملاتی در این بازارها (منهای ساعت ناهار)، ۶ ساعت و ۴۷ دقیقه است. در این میان بورس مسکو با ۸ ساعت و ۴۰ دقیقه معامله در هر روز صدرنشین است و پس از آن بورس لندن با ساعت کاری ۸ ساعت و ۳۰ دقیقه‌ای رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. تطبیق ساعتی با بازارهای جهانی و فرصت بیشتر برای آنالیز داده‌های مربوط به آن، افزایش حجم معاملات، کاهش معاملات هیجانی و افزایش نقدشوندگی تنها بخشی از مزایای افزایش ساعت معاملاتی یک بازار از نگاه کارشناسان است.

چراغ بورس‌ها چند ساعت در روز روشن است؟
زمان معاملات در بورس‌های جهانی

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار