۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
 فهرست بدهکاران بانکی به روزرسانی شد

 بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست بدهکاران بزرگ بانک‌هایی که در موعد قانونی اطلاعات خود را به بانک مرکزی ارسال کرده بودند به زودی پس از بررسی نهایی به تفکیک هر بانک، به‌روز رسانی و منتشر می‌کند.

«مصطفی قمری وفا» مدیر روابط عمومی بانک مرکزی روز چهارشنبه در توئیتی اعلام کرد: «بانک مرکزی فهرست بدهکاران بانکی را به‌روزرسانی کرد و فهرست بدهکاران بزرگ بانک‌هایی که در موعد قانونی اطلاعات آنان برای صحت‌سنجی به بانک مرکزی ارسال شد پس از بررسی نهایی به تفکیک هر بانک، به‌روز رسانی خواهد شد.»

یک روز قبل نیز روابط عمومی بانک مرکزی، در اطلاعیه‌ای با اشاره به یکی از بندهای قانون بودجه و همچنین مصوبه شورای پول و اعتبار درباره تسهیلات و تعهدات بیشتر از یک هزار میلیارد ریال، اعلام کرد که فهرست بانک هایی که اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط آنها در پایان سه ماهه اول سال جاری مورد بررسی نهایی قرار گرفته است به انضمام اطلاعات تسهیلات کلان غیرجاری به تفکیک هر بانک قابل مشاهده است. این اطلاعات قرار است پس از بررسی، صحت سنجی و استانداردسازی، از طریق درج در پایگاه اطلاع‌رسانی خود در دسترس عموم قرار بگیرد.
بر اساسا این گزارش قرار است که اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان مرتبط سایر بانکها و موسسات اعتباری پس از دریافت و بررسی نهایی ارسال شود.  همچنین اسامی بانک هایی که اطلاعات یاد شده را به بانک مرکزی اعلام نکردند، به صورت موازی به دو نهاد دیوان محاسبات کشور و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اعلام می شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها