۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
نماینده مجلس در واکنش به استوری پرحاشیه علی دایی چه گفت؟

انتشار یک پست از علی دایی در اینستاگرام درباره فوت یک دختر دانش‌آموز اردبیلی واکنش تند برخی مسئولان استان و خبرگزاری‌های دولتی را در پی داشت.

فرارو: علی دایی که خودش اهل اردیبل است و به نظر می‌رسد هنوز ارتباط تنگاتنگی با مردم شهرش دارد نوشت: «سکوت ناشی از هتک حرمت به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که پایه‌های علمی و معرفتی خود را در این نهاد پرورش داده‌ام، امروز منجر به برخورد با دانش‌آموزان در یکی از مدارس در زادگاهم شده، سکوتی که تاوان مرگ دارد و هر روز داغی دیگر بر دل جای جای ایرانم می‌نشاند. من عضو هیچ گروهی نیستم، من جزو کوچکی از این مردم شریف هستم که دغدغه‌های‌شان دغدغه من است.»

اظهارنظر علی دایی واکنش‌های تندی را در پی داشته است؛ کاظم موسوی، نماینده اردبیل در مجلس یازدهم با بیان اینکه نسبت به حال علی دایی تاسف می‌خورد، با کنایه نسبت به اظهارات اسطوره فوتبال ایران گفت: «تاسف می‌خورم که برخی چهره‌های شاخص کشور و اسطوره‌ها به این مسائل می‌پردازند. امنیت کشور باعث شد که عده‌ای اسطوره شوند. با پول محرومان ورزشگاه ساختیم تا عده‌ای دیده شوند، اما امروز از اغتشاشگران حمایت می‌کنند. حرف بنده به این افراد این است که احترام خود را حفظ کرده و در رفتار خود تجدیدنظر کنند.»

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha