سه استراتژی مهم برای بانوان شاغل

درآمد منفعل چیست و چرا برای بانوان ضروری است؟
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
سه استراتژی مهم برای بانوان شاغل

هدف هر زن کارآفرین این است که یک رهبر عالی برای تیم خود باشد. با این حال، به کرات دیده شده است که یکی از بزرگترین تمایزهای فردی که رهبری یک کسب‌وکار را بر عهده دارد، توانایی او در استراتژی بخشیدن به کار است. علاوه بر این، رهبری فوق‌العاده، ارتباط چندانی با کاریزما ندارد بلکه همه چیز آن به استراتژی مربوط است.

فردای اقتصاد: هرمینیا ایبارا و اوتیلیا اوبودارو، دو محققی که نتایج تحقیق خود را در نشریه هاروارد بیزنس ری‌ویو منتشر کرده‌اند، چنین گفته‌اند: «تمایز بین مدیریت و رهبری مدت‌هاست که به رسمیت شناخته شده است». «اگر رهبری اساساً برای تحقق تغییر است، ایجاد و بیان چشم‌انداز آینده‌ای بهتر یک پیش‌نیاز برای آن است. اگر چشم‌اندازی وجود نداشته باشد، رهبری تیم هم معنا ندارد.»

"اما همانطور که رهبری مرتبط با این پرسش است که فرد چه کاری انجام می‌دهد، نه اینکه چه کسی هست، چشم‌انداز نیز همینطور است. چشم‌انداز و افق دید یک رهبر تیم شامل توانایی او در قالب‌بندی شیوه‌های فعلی به عنوان شیوه‌هایی ناکافی، ایجاد ایده برای استراتژی‌های جدید، و در میان گذاشتن احتمالات به روش‌های الهام‌بخش با دیگران است. بنابراین، بصیرت داشتن با کاریزماتیک بودن یکسان نیست. درعوض، بصیرت داشتن مستلزم «شناسایی» الگوهای وسیع و تعیین استراتژی بر اساس آنها است.

سه حوزه برای تعیین استراتژی

طبق مطالعه کالپرز، کارآفرینان زن موفق دارای ویژگی‌های مشترکی هستند که در همه رهبران خوب یافت می شود. سه حوزه مهم و حیاتی برای کسب و کار شما شامل این موارد است:

۱. استراتژی بازاریابی دیجیتال: اهمیت استراتژی بازاریابی دیجیتال در هر کسب و کاری قابل کتمان نیست. شرکت‌های کوچک به ازای هر ۱.۶۰ دلاری که تنها در تبلیغات گوگل خرج می‌کنند، به طور متوسط ​​۳ دلار درآمد کسب می کنند.

۲. استراتژی فروش: استراتژی فروش نیز برای هر کسب و کاری حیاتی است. به گفته جیم بری‌هیل، رئیس هیات مدیره و یکی از بنیانگذاران شرکت "دسیژن لینک"، «راه‌حل‌های موثر فروش می‌تواند به بخش فروش شما کمک کند معاملات بیشتری را شکل دهند، ابعاد قراردادها را گسترش دهد و گفتگوهای فروش را معنادارتر کند. اما ابتدا باید استراتژی، پیام‌رسانی و بازار فعلی خود را ارزیابی کنید.اغلب، فروش از طریق دریچه مردانه مشاهده می‌شود، زیرا این صنعت عمدتاً در سیطره مردان قرار گرفته است. با این حال، زنان اگر نگوییم قابلیت‌های بیشتری دارند، می توانیم مطمئن باشیم کاملاً مجهز هستند تا استراتژی فروش را برای نیازهای تجاری خود بسازند. طبق گزارش هاروارد بیزینس ری‌ویو، "اگرچه زنان بیش از نیمی از نیروی کار تحصیل کرده دانشگاهی را تشکیل می دهند، آنها کمتر از یک سوم مشاغل فروش بنگاه به بنگاه (بی تو بی) را دارند... با این حال تحقیقات نشان می‌دهد که فروشندگان زن اغلب عملکرد بهتری از مردان دارند. به عنوان مثال، یک مطالعه در سال ۲۰۱۹ توسط مرکز "اکزکتلی" ارائه‌دهنده راه‌حل‌های تشویقی، گزارش داد که ۸۶٪ از زنان درصد فروش کسب کردند، در مقایسه با ۷۸٪ از مردان. در نتیجه، چشم‌انداز فروش بنگاه به بنگاه به نفع زنان در نقش‌های فروش تغییر کرده است.

۳. استراتژی مالی: امور مالی کسب و کار برای همه، در داخل و خارج از کسب و کار، ترسناک است. اما این موضوع می‌تواند به ویژه برای زنان چالش‌برانگیز باشد. در حالی که امور مالی کسب و کار ممکن است مانعی برای زنان باشد، اما برای رشد کسب و کار آن‌ها بسیار مهم است. یک کسب و کار بدون یک استراتژی مالی صحیح، سرپا نمی‌ماند. خوشبختانه، منابع زیادی برای زنانی وجود دارد که به دنبال تمرکز بر رویکرد خود در امور مالی هستند. کودی سانچز مصمم است که آزادی مالی را برای همه صاحبان مشاغل به ارمغان بیاورد. سانچز به عنوان بنیانگذار مرکز "کانترارین تینکینگ" (تفکر مخالف) و یکی از بنیانگذاران "آنکاونشنال اکویزیشتنز" ، به بسیاری از زنان کمک کرده است تا یاد بگیرند که چگونه پول و دارایی‌های خود را مدیریت و سرمایه‌گذاری کنند. سانچز می‌گوید: «زنان قدرتمند هستند.» "ذهن آنها چند وظیفه‌ای کار می‌کند، این موضوع به آنها اجازه می‌دهد باور کنند که می‌توانند همه بخش‌های کسب‌وکار خود را درک کنند. و حقیقت این است که حق با آنهاست. آنها می‌توانند، اما باید یاد بگیرند. به دست آوردن دانش مالی یک تجربه خود به خودی نیست - نیازمند کار است. با این حال، هنگامی که زنان ابزارهای ساده‌ای را که من آموزش می‌دهم یاد گرفتند، دیدم که آنها شرکت‌های پررونقی می‌سازند. آنها باید بتوانند شرکت و دارایی‌های خود را به گونه‌ای راه‌اندازی کنند که درآمد منفعل ایجاد کند."

چرا درآمد منفعل؟

درآمد منفعل به آن بخش از درآمدها گفته می‌شود که فرد برای به دست آوردن آن به شکل فعالی دخالت ندارد. مانند درآمدهای حاصل از اجاره دادن ملک یا سرمایه‌گذاری در بازارهای سرمایه و خرید سهام. مسلماً تمام افراد به دنبال درآمدهای بیشتر و صد البته راحت‌تر برای داشتن زندگی بهتر هستند. برای رسیدن به این نوع از درآمدها، شناسایی منابع درآمدی مناسب با شرایط فرد و انجام درست کارها از اهمیت بالایی برخوردار است. وارن بافت که از معروف ترین شخصیت‌ها در دنیای کسب‌وکار و سرمایه گذاری است، معتقد است که:

اگر به هنگام خواب نیز نتوانید پولی به دست بیاورید، تا زمان مرگ باید فقط کار کنید.

منبع: فوربس

نویسنده: جنیفر پالومبو، مدیرعامل و نویسنده کتاب "واندر وومن"، مادر دو پسر ، یکی مبتلا به اوتیسم

مترجم: شادی آذری حمیدیان

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار