۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
فوق‌العاده شب عید اصناف کلیک خورد

دبیرکل اتاق اصناف ایران اعلام کرد که در تامین کالاهای مورد نیاز در روزهای پایانی سال مشکل و کمبودی وجود ندارد.

فردای اقتصاد: دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: طرح فروش فوق‌العاده برای سهولت خرید برای همه مصرف‌کنندگان در همه استان‌ها برگزار خواهد شد و نظارت ویژه بر حراج کالای پایان سال صورت خواهد گرفت.

مجید شجاع گفت: هر ساله در روزهای پایانی سال طبق سنوات قبل طرح‌های بازرسی و نظارت برای تنظیم بازار پایان سال اجرا می شود و امسال نیز حدود یک هزار و ۵۰۰ بازرس در سراسر کشور به صورت دو شیفت فعال هستند و فعالیت بازرسان و طرح‌های نظارتی از ابتدای اسفندماه شروع شده است.

وی تصریح کرد: در بحث تامین کالاهای مورد نیاز در روزهای پایانی سال مشکل و کمبودی وجود ندارد و طرح فروش فوق‌العاده براساس ظرفیت قانونی در سراسر کشور برگزار خواهد شد و تجربه برگزاری فروش فوق‌العاده سال‌های قبل نشان داده که اجرای این طرح به مراتب موفق‌تر از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره است.

دبیرکل اتاق اصناف ایران افزود: با توجه به نوسانات نرخ ارز و تحریم‌ها و افزایش قیمت‌ها، بازار با رکود همراه است و امیدوار هستیم اجرای طرح‌های فروش فوق‌العاده کمک موثری هم به مصرف‌کنندگان برای خرید با قیمت مناسب داشته باشد و هم رونقی برای فروش بازار و کسبه ایجاد کند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار