۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
سه روز تا عرضه اولیه آسیا ناما

عرضه اولیه سهام شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیا ناما با نماد «ناما» در روز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه انجام خواهد پذیرفت.

فردای اقتصاد: شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیاناما پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۱ خرداد با نماد «ناما» در گروه خودرو و ساخت قطعات به عنوان صد و هفتاد و پنجمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد و عرضه اولیه سهام شرکت به روش حراج  در روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه، سفارش‌گیری و عرضه خواهد شد. تعداد سهام قابل عرضه ۱۲۶ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از کل سهام شرکت است که حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی ۴۵۰۰ هزار سهم و قیمت‌ ارزش‌گذاری ۹۸۱۳ ریال است.

سه روز تا عرضه اولیه آسیا ناما

در اولین نشست خبری شرکت آسیا ناما چه گذشت؟

در ابتدای جلسه مهدی ملایی، عضو هیات مدیره شرکت آسیا ناما ضمن بررسی تاریخچه عملیات شرکت یادآور شد که شرکت آسیا ناما در جهت صادرات مشکلی ندارد و دو مسئله تامین نیاز داخل و ارز آوری برای کشور در اولویت این شرکت قرار دارد.

ملایی بیان کرد: «از مزیت‌های شرکت آسیا ناما می‌توان به عدم قیمت‌گذاری دستوری در صنعت CNG اشاره کرد که در این میان آسیا ناما رغیبی هم ندارد و از طرفی، در خصوص مواد اولیه (ورق فولادی) هیچگونه وابستگی به خارج از کشور نداریم.

این در حالی است که با در نظر گرفتن جدول سود و زیان با بودجه و روند سه ساله شرکت در سال جاری پیش‌بینی فروش ۶۰۰ میلیارد تومانی، eps۱۳۰ تومانی و حاشیه سود خالص ۲۳ درصدی را در برنامه داریم. طبق قراردادهایی که با شرکت‌های خودروسازی داخلی داشتیم با افزایش قیمت خودروسازان نسبت به محصولاتشان، فروش آسیا ناما به خودروسازان نیز افزایش قیمت خواهد داشت.»

در همین رابطه:

زیرمجموعه سرمایه‌گذاری امید در فرابورس عرضه اولیه می‌شود

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • پناه علی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    سلام وقتی چنتا سهم اختصاص می‌یابد اصلا به درد نمی خورد برای صندوقها خوب است
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    باز چی شد به مردم ندادید
  • HosseinKhalili IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    با فرض شرکت یک میلیون و هفتصد هزار نفر به هر کد حدودا ۷۵ سهم تعلق میگیره که شرکت نکردن تو همچین عرضه ای بهتر از شرکت کردنش هست . مردم رو سرکار نزارید سهامی بدید که حداقل بالای سیصد هزار تومان پولش بشه که با سودش حدودا پانصد بشه
  • مهدی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    ی چند تا به مردم میدادید تواین شرایط سخت زندگی چیزی کم میشد.
  • محمد حسین IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    فردای اقتصاد مهم است واقعا

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار