۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
سیاست دولت در حوزه بنزین چیست؟

نه تنها وزیر امور اقتصادی و دارایی بلکه وزیر نفت در کنار سایر مقامات دولتی بر این نکته تاکید دارند که برنامه‌ای برای افزایش قینت بنزین در دستور کار نیست. اما صف های طولانی بنزین چیز دیگری میگویند

خبرآنلاین: در فاصله‌ای بسیار کوتاه از اعلام نظر وزیر نفت و خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره‌ی اینکه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم، خبرهایی در خصوص محدودیت عرضه بنزین منتشر شد.

حالا روشن می‌شود سیاست دولت در این حوزه بسنده کردن به تکذیب است و با اعلام بخشی از واقعیت تلاش دارند نسبت به مدیریت فضا اقدام کنند. در حقیقت در روزهایی که این دو مقام در جمع خبرنگاران از نبود برنامه برای بنزین سخن می‌گفتند، طرح جدید بنزین اجرایی شده بود و سقف عرضه بنزین در استان‌های مختلف ابلاغ گردیده بود. اجرای سیاست‌های اعلام نشده برای افکار عمومی البته سابقه‌ای دیرینه دارد.

همه می‌پرسیدند دلیل شلوغی پمپ بنزین‌ها چیست و چرا برخی جایگاه‌ها تعطیل شده‌اند. تنها کسانی از ماجرا مطلع می‌شدند که خود برای سوختگیری به جایگاها مراجعه کنند و آن زمان در می‌یافتند که سقفی برای سوختگیری حتی با کارت‌های شخصی تعیین شده است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها