۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
پیش بینی دمای هوا تا روز شنبه

دمای هوا بین ۸ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد

تابناک: کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وقوع بارش‌های پاییزی موجب کاهش دمای هشت تا ۱۰ درجه‌ای هوا در روز شنبه هفته آینده نسبت به امروز خواهد شد.

آذر رضایی‌پور اظهار کرد: وقوع بارش‌های پاییزی از عصر امروز با افزایش ابرناکی در این استان آغاز شده و در روزهای پایانی هفته جاری بیشتر نقاط خراسان رضوی و مشهد را فرا خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: این بارش‌ها در روزهای پنج شنبه و جمعه به اوج خود می‌رسد که علاوه بر کاهش دمای هوا در بیشتر نواحی، موجب بروز روان‌آب در مناطق شمالی و کوهستانی خراسان رضوی نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: بارندگی‌ها موجب کاهش دمای هشت تا ۱۰ درجه‌ای هوا در روز شنبه هفته آینده نسبت به امروز و افزایش شدت وزش باد در نواحی جنوبی استان خراسان رضوی خواهد شد.

رضایی‌پور تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای ۳۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۳۲ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۳ درجه سلسیوس است که بنا بر تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز تا ۳۰ درجه افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها