۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
خودروی «پلاس» و «غیر پلاس» تفاوتی دارد؟

جانشین رییس پلیس راهور فراجا گفت: ما شاهد پدیده‌ای هستیم که در آن ساینای معمولی را تبدیل به ساینای اس می‌کنند یا از پسوندهای پلاس استفاده می‌کنند و تنها قیمت گزاف‌تری روی محصول خود می‌گذارند و با این پسوندها و پیشوندها مجوز خودرو را دریافت می‌کنند. در کل وضعیت ما در زمینه خودرو اصلا مناسب و در شان مردم ما نیست.

وی ادامه داد: سازمان استاندارد حرکت خوبی انجام داد و جلوی ورود برخی خودروهای ناایمن به ناوگان حمل و نقل را گرفت. با اصلاحیه جدید قانون ساماندهی صنعت خودرو باید فاتحه اسقاط را خواند

حسینی با اشاره به آمار اسقاط خودرو در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰، یک میلیون و ۳۰۰ هزار وسیله نقلیه در کشور تولید شد و در سمت مقابل تنها ۲۹ هزار وسیله تقلیه اسقاط شد. حتی با نسبت چهار به یک و اسقاط یک وسیله به ازای تولید چهار وسیله نقلیه، باید ۲۵ درصد از این عدد اسقاط می‌شد. فلسفه اسقاط خارج شدن وسایل نقلیه فرسوده و ورود خودروهای باکیفیت است، اما متاسفانه با اصلاحیه جدیدی که در قانون ساماندهی صنعت خودرو پیشنهاد شده‌است، باید فاتحه موضوع اسقاط را خواند. نمی‌دانم این اصلاحیه با چه منطق و فلسفه‌ای ارائه شده‌است. در این اصلاحیه از قرعه‌کشی نیز حرف یه میان آمده درحالی که ما قرار است قرعه‌کشی را تعطیل کنیم، اما با این اصلاحیه قرار است قرعه‌کشی نیز به قانون بیاید. من از مجلس شورای اسلامی می‌خواهم به هیچ عنوان به این اصلاحیه رای ندهند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبر سعیدخانی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    سلام خواهشا این کارخانه فرغون سازی سایپا رو تعطیل کنید

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها